Fullt

Denna vecka har jag haft fullt upp. Jobbet har tagit nästan all tid och resten av tiden har jag spenderat på att vara uppe försent och sörja förlorad sovtid. Alltid lika spännande att man förstör sin vecka med flit men ändå inte förstår varför man är trött och hängig. 

Denna vecka har jag i alla fall haft en underbar kväll/natt med bästa Sara, då vi lagat mat och hängt. Dessutom har jag haft en rolig kväll med underbara Sofia, Jesper och Peter :) Alltid lika kul fast man inte behöver hitta på så mycket att göra och det är skönt :) Så ska det vara!

Fick ett samtal om ett OM skepp som heter Logos Hope, men det ska jag prata mer om en annan dag. Då det är en lång historia. 

Godnatt sov gott 😋 

Varför inte ta en dag i taget och se vart det för oss...

En blogg för att kunna skriva av mig vad som hänt under dagarna och hur jag tänker och mår. Mer för min egna skull, men ni är välkomna att läsa, tycka till och dela med er av tankar och åsikter.

RSS 2.0