Dygnsrytm

Under ledigheten och speciellt efter nyår har jag vänt fruktansvärt på dygnet. Hänt några dagar i rad att jag varit vaken till kl 5 - halv 6 på morgonen. Inte alls bra, speciellt nu när jag börjar jobba halv 8 i morgon. Jag försökte idag att vända tillbaka dygnet lite genom att sätta klockan och gå upp vid 10 men jag har varken hört klockan eller minne av att jag stängde av den... 
Så hur gör jag nu för att somna tidigt ikväll? När jag inte lyckats flera nätter i rad. Hade varit smart att dygna och vara vaken hela natten och nästa dag så hade jag blivit trött till kvällen efter, lagt mig tidigt och vaknat ordentligt. Men men de är påtänkt lite sent... 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varför inte ta en dag i taget och se vart det för oss...

En blogg för att kunna skriva av mig vad som hänt under dagarna och hur jag tänker och mår. Mer för min egna skull, men ni är välkomna att läsa, tycka till och dela med er av tankar och åsikter.

RSS 2.0