En heldag

Idag öppnade jag på förskolan. Och fast man går upp alldeles för tidigt så är det den skönaste dagen. Man får ju sluta tidigt, extra lyx när det är fredag. 

När jag kom hem började jag direkt fixa mat inför kvällen då familjen bestämt sig för att åka och bada i stan. Vi åkte dit o badade, åkte kana, bubblade o ångbastade lite. Dessutom simmade jag 40 längder (1km). Lite lagom sådär för att känna att man gjort något bra för kroppen oxå. Fick lite tidspress så gjorde 40 längder på 32 minuter. Dock hade jag bara 30 minuter på mig egentligen. Men att ta 2 minuter av personalens städtid gör la ingen skillnad haha 

Nu blir det att mysa ner mig i soffan framför en film innan sömnen ska ta över. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varför inte ta en dag i taget och se vart det för oss...

En blogg för att kunna skriva av mig vad som hänt under dagarna och hur jag tänker och mår. Mer för min egna skull, men ni är välkomna att läsa, tycka till och dela med er av tankar och åsikter.

RSS 2.0