Nattliga aktiviteter

Inatt blev jag inbjuden till en spontan tripp till kisa. Så kom fram till kisa vid 1 tiden på natten haha 

De blev allt från hundmys, Kapten Morgan, sourz shot och någon typ piggelin shot hehe 

Är oftast inte en spontan människa men den här gången blev det så och det är jag superglad över. Var hos en som jag egentligen bara har följt o haft koll på genom sociala medier och vetat vem de är tack vare att jag gått i skolan i kisa. Kul att få prata och lära känna (lite i alla fall) såhär en natt. Hoppas faktiskt på en fortsatt kontakt och lite bättre vänskap. 

Men jag babblade väl för mycket som vanligt så han blev avskräckt haha, ne då, i nattens dimma tyckte jag ändå att vi hade ett gott snack om mycket. Dock lite lite sömn så det tas igen nu i soffan.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varför inte ta en dag i taget och se vart det för oss...

En blogg för att kunna skriva av mig vad som hänt under dagarna och hur jag tänker och mår. Mer för min egna skull, men ni är välkomna att läsa, tycka till och dela med er av tankar och åsikter.

RSS 2.0