En proppfull "ledig dag"

Hej! Det var ett tag sedan men ska försöka hålla bloggen igång bättre 🙈

Idag tog jag ledigt då vårat kök skulle komma med lastbil o h jag behövde hjälpa till. Vi hade fått på paper att de skulle komma mellan 13 - 17 men de dyker upp kl9. Dessutom ringde mor min ut mig till ladugården för att en lammning krånglar. Så tidigt upp fast man är lite ledig. 

Men efter en hel förmiddag av ladugård arbete och kök bärande så var de äntligen dax för lite lunch med mamsen.
De fick bestå av matvete, en rejäl sallad och kycklingfilé stekt i paprikapulver, en örtblandning, salt med tomatsmak, vitlökspulver och peppar. Blev super gott! 😋👌


Sedan på eftermiddagen umgicks jag lite med grannen och fick två soffor på köpet haha, de blir nice till midsommarfirandet...😏

Hem och äta tacos, hur gott är inte det!? 😍

Efter lite matamälande och en snabbdusch så drog jag ner till tonår i Rimforsa, där jag är ledare, och umgicks med kul folk, spelade biljard och hade andakt. 
Nu är jag äntligen hemma och ska sova riktigt ordentligt nu! 
I morgon blir de allt från secondhand shopping med bästisfestis till att umgås med The D. Ska bli superkul 😀



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varför inte ta en dag i taget och se vart det för oss...

En blogg för att kunna skriva av mig vad som hänt under dagarna och hur jag tänker och mår. Mer för min egna skull, men ni är välkomna att läsa, tycka till och dela med er av tankar och åsikter.

RSS 2.0