Jobb, P-stav, shopping och den där promenaden...

Heej!

Idag öppnade jag på förskolan vid 06.30 och hade fullt upp med 10 busiga små barn till kl 13.30 då mitt pass var slut. 

Jag har haft en del problem med min kära P-stav den senaste tiden så hade bokat tid kl 15.00 idag, kom självklart lite sent då jag och Sara hämtade ut nycklarna till hennes nya lägenhet!!! Kollade lägenheten och packade in de första kartongerna. Så kul och spännande!!! 😮🙈😍😱😇

Min plan med UM var att plocka ut den förbaskade p-staven men de hade andra planer för mig så nu ska jag äta extra piller för en bättre styrka o så jag får bättre struktur och ordning på den delen av vardagen. 💊💉

Efter de mötte jag upp Mr D i stan och shoppade lite, blev inget speciellt köp för mig men han fick sina ärenden uträttade och jag fick kolla in lite kläder. 
Vi hade tänkt att träna men jag orkade inte riktigt så då drog han ut mig på en "promenad" som snabbt visade sig vara en stenhård powerwalk för mig som nog aldrig gått så snabbt o långt. Powerwalken blev 7km runt Ryd och de gick på ca 1h och 8 minuter. Måste säga att jag är super nöjd för att vara första gången jag verkligen gått sådär. Med mjölksyra i benen vandrade jag runt utan att stanna eller gnälla speciellt mycket, dessutom hade jag ingen blodsmak i munnen som jag annars brukade ha när jag väl sprungit eller crosstrainat. Så lite tränad kanske jag blivit. 

Dagen avslutades med en dusch och god mat innan jag åkte hem till min supersköna säng som jag nu ligger i. 

Godnatt allihopa 😘



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varför inte ta en dag i taget och se vart det för oss...

En blogg för att kunna skriva av mig vad som hänt under dagarna och hur jag tänker och mår. Mer för min egna skull, men ni är välkomna att läsa, tycka till och dela med er av tankar och åsikter.

RSS 2.0